Handelsbetingelser

Nedenstående handelsbetingelser gælder for betaling af medlemskaber og køb af kulturelle aktiviteter ved www.seniorcentret.dk eller ved køb på betalingsterminal i SeniorCentret Sct. Joseph.

1.Betaling

  1. Vi modtager betaling med Dankort, Visa, Mastercard og MobilePay. Beløbet trækkes når bestillingen er gennemført. 
  2. Hos SeniorCentret Sct. Joseph har vi to slags køb:
    1. Medlemskab, se pkt 2
    2. Kulturelle aktiviteter, se pkt 3. 

2.Medlemskab

  1. Medlemskab hos SeniorCentret Sct. Joseph er et løbende medlemskab, der automatisk fornyes ved hver sæson til samme medlemstype, med mindre du aktivt ændrer eller opsiger aftalen. Forårssæsonen trækkes i januar og efterårssæsonen trækkes i juli.
  2. Opsigelse: Nyt køb af medlemskab kan fortrydes indenfor 14 dage, se punkt. 3, og hele beløbet vil blive refunderet.
    1. Ved opsigelse af medlemskab efter de 14 dage bortfalder muligheden for at få beløbet for sæsonen refunderet. 
    2. Medlemskabet kan opsiges med en måneds varsel. (eksempel: hvis du har været medlem i en forårssæson, men ikke ønsker at være medlem i efterårssæsonen, så skal du opsige dit medlemskab før 1. juni).
    3. Opsigelse af medlemskab foretages ved at logge ind på sin profil og vælge “ophæv”.

3.Kulturelle aktiviteter

  1. Fortrydelse af køb til arrangementer og events kan fortrydes, hvis der i arrangementet er angivet en tilmeldingsfrist. Fortrydelsen kan kun ske inden tilmeldingsfristen er udløbet. Herefter kan køb af disse ikke fortrydes og vil ikke blive refunderet.

4.Fortrydelse

  1. Ved oprettelse af medlemskab på www.seniorcentret.dk har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, medlemskabet blev oprettet. Hvis fristen udløber på helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsdag, kan du vente til den følgende hverdag. For at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du udfylde [indsæt link til fortrydelsesformular, se formular tekst] og sende den på mail eller med post til SeniorCentret Sct. Joseph. Husk at gemme en kopi til dig selv. 
  2. Ved køb af kulturelle events og arrangementer på www.seniorcentret.dk har du ikke fortrydelsesret, se dog punkt 3.
  3. Ved køb af events og arrangementer ved betalingsterminal på SeniorCentret Sct. Joseph er der ikke fortrydelsesret, jf Købeloven om køb i fysisk butik.

5.Klagemulighed

  1. Hvis du har klage over et køb, så kontakt os enten pr. mail.
  2. Du har også mulighed for at indgive klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

6.Forbehold

  1. Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte arrangementer/events/hold. 

7.Kontaktoplysninger

SeniorCentret Sct. Joseph
www.seniorcentret.dk
Griffenfeldsgade 44, 1.sal
2200 København N
E-mail: kontakt@seniorcentret.dk 
Tlf.: +45 30692420
CVR-nr.: 42569119

Er du i tvivl om handelsbetingelser, arrangementer, medlemskaber eller andet i forbindelse med et køb hos www.Seniorcentret.dk, er du velkommen til at kontakte os.

Fortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
SeniorCentret Sct. Joseph
www.seniorcentret.dk
Griffenfeldsgade 44, 1.sal
2200 København N
kontor@seniorcentret.dk 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende events/arrangement eller medlemskab.

Denne standardfortrydelsesformular er udarbejdet af SeniorCentret Sct. Joseph. Formularen er udarbejdet på baggrund af Forbrugeraftalelovens bilag 3.